måndag 10 augusti 2009

Tillfälligt avbrott!

...eller ska jag kalla det återfall?
Jag är ju ingen datormänniska...alls!
Ärligt talat har jag prioriterat bort datorn
ett tag, det finns så mycket annat att göra!
Inte så bra när man börjat blogga, va?
I butiken har jag fixat till ett REA-bord
som varit jättepoppis! Har fyllt på med
mera grejer och allt är rejält nedsatt!
Britt-Marie & Jennie har rea på smycken m.m.
Vilken sommar det har varit!
Massor av turister med glatt humör,
och så alla härliga "stammisar"....
Tack för att ni finns!
"Det har varit mycke nu!"
Sommarfester, Stöde musikvecka, Stöde marknad
grillkvällar på kollo och mycket mer...
Mitt i allt detta så fortsätter kameran att krångla,
kanske dags att skaffa en ny!
Men visst ser man vem som har roligast
på Stöde marknad? Jag sätter en tia på Fanny!
Lillebror & lillkusinen ser skeptiska ut!
Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar