fredag 3 juli 2009

Om jag hade pengar...

...skulle jag spara dom i en sån här
fin sparbössa (finns i flera färger)!
Men dom är lika fina utan pengar!
Jag menar...det är ju gatufest nu...
Idag har vi gjort en liten
reklamfolder av en gammal
mall som vi förnyat lite!
Den ska vi sprida ut i hela
Sundsvall
och Sverige och Norden och
Världen....
Skojar bara....
Men det gäller att påminna om att
man finns. Almamia ligger bara ett stenkast
från torget, men det kan vara svårt att
hitta ändå! Därför är våra "lappar" viktiga!
När vi öppnade Almamia
för 3 år sedan, delade min "osvenska"
karl ut lappar till människor i hela stan. Han
hade alltid en bunt i fickan. Det vågade inte jag...
Men så är han ju uppväxt i
Uruguay också...och han förstår inte
varför människor skäms så mycket.
Det kan man fundera över.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar