onsdag 22 december 2010

Hugaligen!

Nu är det jobb dygnet runt
vill jag lova!
Har målat glas senaste nätterna!
Men...om en vecka sitter jag på
planet till Uruguay!
Förhoppningsvis!
Tjohooooo!!!!
Slarvar med maten, glömmer!
Har inte skrivit upp vad jag ätit de sista
2 veckorna, men hade trots det gått ner!!!
Nu ligger jag på....
-7,6 kg!!!
Och det känns skööönt!
Britt-Marie och jag har jobbat
tisdag & onsdag...fullt upp och
jättemysigt!
En ny fin fårskinnsnalle

har hon gjort!
Tog några snabba bilder innan jag
gick hem ikväll...
Många korgar och presentpåsar blir det...
En lurig tomte...
Allt vi extrabeställde
han komma!
Juladresser med hög
nostalgifaktor för mej!
Yamis har det bra i
35-40 graders värme!
Vi "skypade" igår...vilken grej alltså!
Nu är det en sak som gäller...
Good night!
Imorgon kommer mamma för
att hjälpa mej i butiken!
Vilken tur jag har.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar