onsdag 8 december 2010

Onsdag!

Ostens bästa vän finns åter i lager!
Världens godaste...jag lovar!
Här kan ni läsa om
Aqua-gruppens utställning!
Titta in på "lilla scenen" också!
**************************************
Stackars Yamandú...
han tappade nästan rösten igår och idag försvann
den helt en stund! Men han sov en lur och vi
gick på Samklangs julfest ikväll!
Det var mysigt...som vanligt!
Det var mysigt igår också...
Och den andra konserten blev bäst!
Gästerna var Jens, Mats & Peter!
Jens spelar trumma och gör jättemycket jobb
på "lilla scenen"! Bl.a. är en hemsida på G!
Kuuul!
*********************************
Idag var det dax för ViktVäktarna igen!
Jobbig vecka har det varit!
Har nästan inte skrivit upp något jag ätit...
I Stockholm åt vi buffé med goda ostar m.m
och hemma i butiken har jag trillat tillbaka lite
till gamla vanor. Det kan ta timmar innan jag ens
hinner tänka på mat..INTE BRA!
Endast en promenad har det blivit i veckan!
Men...
trots detta hade jag gått ner 1/2 kg
och det betyder -7 kg på 6 veckor!
Så jag är mer än nöjd!
Men nu måste jag ställa klockan för att
komma ihåg att äta i butiken...annars kommer
jag snart att tappa flytet....
...och det vill jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar