söndag 13 november 2011

Mera jul!!!

***Nu är jag på gång!***
Har beställt massor av grejer till
Almamias julbutik!
Snurrat omkring som en galning hela helgen för att hinna med att fixa allt innan vi öppnar på torsdag!
Jobbet jag fick i augusti, blev lååångt ifrån vad jag hade hoppats på.
Grönborgs handtryck finns inte längre! Och själva dagverksamheten flyttar den 1 Januari till en rivningskåk! Utan mej, kan ni lita på! Men jag har anställning och arbetar där året ut, sedan återgår jag till mitt "gamla jobb"! Har inga problem med detta, förutom att jag tycker kommunen begår ett stort misstag med sina besparingar på dom som behöver mest...bläääää....en rivningskåk!?!?!  Jag trivs verkligen med det här jobbet, och ville så gärna att man skulle göra på ett annat vis! Fy bubblan hur man behandlar dessa kämpande, härliga ungdomar, dessutom ska dom nu kallas kunder. Var ska dom då klaga på det dom köper? Allmänna reklamationsnämnden, kanske? Vill kunderna verkligen köpa den här "varan/tjänsten"? En rivningskåk...på undantag? Vad har dom nu att välja på för dagverksamheter i Socialpsykiatrin? Usch vad jag är förbannad!
Ska berätta mer om detta senare....
Tackochlov har jag kvar butiken!
Och jag älskar ju
JULEN!


 Tjohoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar