torsdag 17 november 2011

Mmmm....

Fikon & Balsamico!!!
Vad jag har längtat efter "ostens bästa vän"...
...och den var precis lika god som senast!
***************
Nu har vi öppnat butiken och det känns jättekul!
Allt har jag inte hunnit packat upp och allt har inte kommit hem än...men.....det innebär nyheter varje dag!
*** "Mycke grejer blir det!" ***
*************
Igår hade Jack & Love sin andra konsertdag på "Lilla scenen"! Jag har jobbat hela kvällarna i butiken för att hinna bli klar inför öppningen, men har sprungit emellan och lyssnat då & då. Verkligen härlig stämning! På Tisdagkväll gick hela "Scenengänget" på Biteline för att se Sverige-England och äta (Jack är en fotbollsnörd som håller på Djurgården). Jag var vrååålhungrig och åt pizza...det skulle jag inte gjort! Mådde pyton hela natten och fick världens magkatarr. Men vi hade trevligt och matchen var bra...iaf. första halvlek! Så här skrev Dagbladet om konserten:

1 kommentar: