lördag 17 mars 2012

Ajajaj!

Fy bubblan vilken stjärnsmäll!
Just nu nyser jag mest...och svettas!
Men i 2 dygn har jag svalt taggtråd!
Minns inte när jag
hade så ont i halsen!
Kände att något var på gång i onsdags, när jag fick sätta mej och vila på ett vägräcke under min vanliga promenad!
Då gick jag hem och hetsåt vitlök!
Men det hjälpte föga!
Torsdagkväll la jag mej i soffan...

....och där ligger jag kvar i detta nu!
Går till sängen ibland för att
ryggen vill ha variation.
Försöker på alla sätt att kurera mej!
Men det går....sådär!
Britt-Marie och Malin har skött Almamia, det känns tryggt.
Det värsta är att jag skulle ha jobbat på "jobbet"
i helgen, det svider!
Hoppas det gladde någon vikarie!
Nu är jag less på soffan & tv:n...
Bläääääääää......
Trött är jag också.....hur det nu är möjligt!
Å andra sidan...det finns några
jag tänker på, som har det mycket, mycket värre.
Så varför klagar jag...egentligen???


2 kommentarer:

  1. Krya på dig kram
    Gittan

    SvaraRadera
  2. Jag har just blivit lite friskare, men är ännu inte bra. Usch och fy. Tror att det som hjälpt mig är att sova, sova, sova.
    Krya på dig. Det blir bättre och är redan LITE bättre!

    SvaraRadera