onsdag 14 mars 2012

Hallåååå!!!!

Ni kan inte tro vilken märklig känsla!
****************
Vi hade en härlig helg i Oslo, med god mat, shopping, promenader och bowling!
Yamis "knöt några kontakter", när det gäller det musikaliska! (Karln kan inte vara riktigt ledig, någonsin!) Dessutom hälsade han på sin äldsta bror, som är norrman! Jag stannade en natt extra, för att följa med Fanny & Alexander på ultraljud!
Helt otroligt!
Senast jag var på Ullevåls sjukhus hade Fanny just haft sitt andra "grand-mal"....och det var oro, oro, oro.......
Vem kunde tro att jag några månader senare skulle återkomma till Ullevåls sjukhus för att vara med på ultraljud!
Klart att jag kände lite oro nu också...
Jag satt länge i väntrummet innan Alexander vinkade in mej.....och jag fick komma in och se en liten sprallig bäbis röra sig där inne i magen!
Allt såg bra ut! Småbenen sparkade och 5 små fingrar som vinkade till mormor!!! Snyft, snyft!
Otroligt vad tydligt man såg allt, tekniken har verkligen gått framåt!
 Nu hoppas vi att allt fortsätter "flyta på"! Fanny ingår i en studie pga hela situationen, så man har god koll på allt! Det känns skönt för en mor(mor) som befinner sig en bit ifrån!
Vad mycket som plötsligt blev oviktigt här i världen!


4 kommentarer:

  1. Visst är livet märkligt men UNDERBART...När augusti är slut har vi förhoppningsvis två småttingar

    SvaraRadera
  2. Tack Kajsa och grattis Kestin....va roligt!
    Jaaa...visst är livet märkligt som kan vända så fort! Man fattar ingengting! Kramis!

    SvaraRadera
  3. Grattis blivande mormor :) Jag är med i samma studie, som är över hela Europa. Känns skönt att de håller lite koll på oss :) Kramar!!

    SvaraRadera