onsdag 15 augusti 2012

Ni kan kalla mig.....

...Bestemor!!!
Världens vackraste, underbaraste lilla "pippilotta"...med namnet Ebba,
föddes torsdag den 2 augusti 2012!
Jag träffade henne första gången när hon var
6 dagar gammal, då såg hon ut såhär!
Allt har gått fint, trots fannys epilepsi. Hon föddes helt normalt och dom fick åka hem efter 2 dagar.
Det här är mommos "gullhjärta"!
Jag är såååå lycklig!
Min blogg är i chock...då jag inte skrivit på så länge. Den funkar väldigt konstigt? Men jag återkommer...snart!
Måsågott!

4 kommentarer:

  1. Grattis mormor!från en som har varit mormor precis 1år idag och det är verkligen fantastiskt!Marie (Lagerhaus)

    SvaraRadera
  2. Grattis. Jag förstår din lycka. Njut!!!

    SvaraRadera
  3. Hej Titti!
    Ett jätte stort GRATTIS till dig som blivit mormor och förstås till Fanny som blivit mamma. Hälsa henne så gott. Vi var till Håkan igår och tittade på deras lilla prinsessa. Hon kom i onsdags. Det är otroligt vad små dom är. Hoppas det är bra med er och att du trivs med ditt "nya" liv utan affär..... Må så gott. Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Stor kram till Bestemor och till Fanny och Alexander. Vilka fina bilder. Jag har varit och spanat i din blogg och väntat på bilder.
    Vi är hemma igen efter en underbar sommar med husbilen. Nu börjar allvaret igen med kör och dans.
    Kram på er
    Gittan

    SvaraRadera