onsdag 23 maj 2012

En slump?

Den 26 Maj för 6 år sedan
öppnade vi Almamias butik!
På lördag, den 26 Maj stänger vi!
Det var inte planerat att det skulle bli så,
men visst var det
ett lustigt sammanträffande!
***
Det jag kommer att sakna mest är är alla kunder & vänner jag lärt känna....
Det har varit lite mer än en butik...
Kan bero på att jag är världsmästare i att prata.....
.....och saknar talang och intresse för att sälja!
(Säger Yamis, som tycker att jag ska prata mindre!)
Men...jag älskar också att lyssna på alla som delar med sig av så personliga berättelser. Många skratt har det blivit, och mycket allvar.... Politik har vi diskuterat massor! Det har varit riktigt intressant!
En av alla härliga "damer" som alltid återkommer, gav mej ett litet "paket" nyligen
när hon kom in i butiken. 
Hon beklagade att jag skulle stänga,
 men sa att hon förstod...
En fin doftpåse som hon broderat på
och som doftar lavendel!
Jag ÄLSKAR lavendel!
Vad ska jag säga?
 Yamis har också en del av många "möten"!
Det är självklart
JAG SOM SKA TACKA!!!!


1 kommentar:

  1. fortsätt att vara den du är, kommer att sakna din lilla butik, även om jag inte va där så ofta, men dom gånger jag va in så var det alltid ett leende på läpparna när man gick därifrån, tack för dom stunderna, hälsn Lotta, du vet jag som bor på samma gata:0)

    SvaraRadera