onsdag 9 maj 2012

Butiken upphör!

Egentligen bestämde jag mej
för ett år sedan....
Men saker hände ju under hösten, som fick mej att fortsätta ett tag till. Nu har jag tagit ett nytt &
oåterkalleligt beslut!
Jag ska ju bli mormor, för tusan!
Och det finns massor av andra saker som lockar...
Vi börjar sälja ut denna vecka....
...hur länge får vi se!
Eget hantverk och allt ätbart 30%
Allt annat 50%
****************
Min verkstad flyttar jag hem och
Almamia "lilla scenen" blir kvar och utvecklas. Det var ju där vi började
i maj för 6 år sedan!
Tjolahopp!

3 kommentarer:

  1. Men oj. Nu får man verkligen ångra sig att man inte tagit sig tid att besöka dig. Och resten av den här veckan står jag på Forsa Vävdagar och gör reklam för Sticka. Om jag kommer på måndag, har du öppet då?

    SvaraRadera
  2. Kommer att sakna dig och Almamia
    Gittan

    SvaraRadera
  3. Gissa om jag kommer att sakna alla härliga kunder och vänner som "trillar in" varje vecka? Det är nog det enda som är lite sorgligt, men som sagt: -Lilla scenen finns kvar! Tyvärr "Greta", så håller jag öppet tors-lörd. Och på måndag jobbar jag på grp.boendet, annars skulle jag öppna för dej :) Kraaam!

    SvaraRadera