fredag 11 maj 2012

Jag säger som...

Ronny Eriksson:
Det är aldrig för sent att ge upp!
Nu får jag tid för alla andra tusen ideér...ÄNTLIGEN!
Igår ringde man från Dagbladet, när jag var
"mitt uppe i jobbet".
Tänkte senare -Vad tusan sa jag nu?
Men jag sa helt enkelt som jag tycker....(som vanligt)!
Det är ju alltid den enklaste vägen,
 att inte krångla till det!
Gårdagen var HELT GALEN, men kul!
Så här skrev Dagbladet:
Jag lyssnade till en intervju med Peter Englund, ni vet?
Då sa han något som passar in på mej just nu:
 -Man bygger upp ett
"KREATIVT ÖVERTRYCK" i kroppen...
Alltså....nu ska jag LÄTTA PÅ TRYCKET framöver och börja "skapa utan stress"!
 Det ska bli sköööönt!!!!
IDAG FORTSÄTTER
UTFÖRSÄLJNINGEN!!!

2 kommentarer:

  1. Kommer sakna din mysiga butik!
    Förstår dock att du behöver din tid till att vara mormor!
    Och jag kan verkligen intyga att det är den suveränaste tiden i livet!
    Kram/Kajsa

    SvaraRadera
  2. Tack Kajsa! Ja, nu hoppas jag på den "suveränaste tiden", hihi! Vi ses säkert på "lilla scenen" framöver... Kramis!

    SvaraRadera