måndag 31 augusti 2009

Hemma igen!

Så var man hemma igen!
Och jag är glad att jag beställde hem lite nytt
innan mässan började, för i år var det mycket!
Kattkorten har jag haft tidigare, men dom är
ju så fina! Dessutom kan dom stå!
Vi "provsov" i en lägenhet
vi har möjlighet att få "låna" när vi behöver!
Den ligger i Vasastan, inte helt fel att
ha sådana vänner! Det fanns en gammal fin
hiss där, som vi slipper åka i ! Huvva!


På mässan träffade vi "GerberaSussi"!
Hon hade tryckt upp fina påsar, det är ganska bra
eftersom man samlar sååå mycket kataloger och
visitkort. Orkade knappt släpa hem allt!
Fin ny keramik hade hon också!

Jättefina tallrikar, fyrkantiga!
Det är så praktiskt i både skåp och diskmaskin!
Frågan är vilka färger vi ska ta hem, hjälp!
Jag vill ha allt! Fruktskålar på fot!
Det tar tid att smälta en mässa, massor av
inspiration har jag fått!
Måsågott!
Nu ska jag snart iväg på körövning....
alltså sjunga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar