torsdag 10 juni 2010

Let´s gooo....

Lördag!
70-talsfest!
Nu drar vi!
Yamis med "ny outfit"!
Fick nästan ligga i bilen med sina spikes!
Egendesignade byxor...förutom på baksidan vaden
...där jag skrivit...fuck you! I smyg...han skulle ju för tusan vara PUNK!
Min svärdotter, son, jag & Yamis!
Mickis hade kämpat med en döööläcker frisyr
på mej...men håret blev för tungt...och vi gav upp!
Hampus rakade sitt hår och gjorde tuppkam...
samtidigt som han stylade Yamandú!
Men...vi var de enda punkarna på en
70-talsfest???
MIN BROR VAR VÄRST!
Hur kommer man på att raka skallen...
för att sedan med plåster, tejpa fast glest löshår???
Som en gammal gubbe!
Tror att galenskap är ett släktdrag!
Min syster...med peruk
och äkta 70-tals-stass!
Gick inte att känna igen!
Det här fina fotot ska mor & far
få i julklapp...inramat...från sina barn!
Guuud vad vi skrattade!
Och det här är inte värsta bilderna!
Min svägerska som tog intiativ till festen!
Fiiiin klänning!
Min syster kom i "Limo"
med sin man som "privatchaffis"
På nattkröken drog vi ner på stan en sväng!
Hampus & Mickis fick en hippie på halsen! (Hihi)
Yamis & syster Jenny
spelade nygifta och fick ett gäng raggare
att hurra och tuta!!! Obs...detta är två
helt nyktra människor!!!
Jooo, det är sant!
Dagen efter kvällen före!
6 Juni!
"Min kör" ska sjunga i Lönnås "storkör"!
Jag agerade fotograf!
Snacka om glatt humör!
Och fint sjöng dom!
Kolla här då!
Yamis fick Lönnås stipendium!
Medge att det hade varit kul om han äntrat scenen
som punkare!
GRATTISPUSS!
St.nu Kultursidan,
kan man läsa mer!
Hejhopp!

5 kommentarer:

  1. hahaha, ja fy fan,
    efterblivna...allihop,

    udda som fan,
    men coola bilder,
    gute nacht

    SvaraRadera
  2. Ni var störtsköna hela bunten! Tycker Yamandu kan ha den frisyren oftare :) Har du fler bra bilder från 6 juni så maila gärna! Ha en härlig sommar!

    SvaraRadera
  3. Så kul med en sådan fest!

    SvaraRadera
  4. Jaaa...visst var det kul!!! Men vi fick jobba hårt med Yamandú...Själv kände jag mej ganska vardaglig...haha!!! Johanna...jag mejlar bilder till kören! Kram till er alla...
    Utom "The Boston Strangler"...Toker!!!

    SvaraRadera