tisdag 10 augusti 2010

Just det!

När Fanny var i Miami
gjorde hon en tatuering!
Udda ställe hon valde att sätta den på...
men det var en bra text, tycker jag!
Så tänker jag just nu, när jag omorganiserar överallt.
Jobbar som en tok
för att flytta min verkstad till butiken...
vill sortera varenda pärla och trådrulle..!
Men det är ett evighetsprojekt....
Love what you do!
Love what you do!
Love what you do!
Den här bilden på Malin & Fanny
tog jag i Härjedalen på en skidtävling på 90-talet!
Dom tävlade hela grundskoletiden i längdskidor...
Många priser blev det!!!
Innan och under tävlingen var det allvar...
Fanny var en hopplös tävlingsmänniska!
Det hände att hon vägrade "gå upp på pallen"
när hon "bara" blev 2:a!!!!!
Hon slängde skidor och stavar och gick till skogen
och surade!!! Har inte en aning varifrån denna
tävlingsinstinkt kommer ifrån...det var hemskt!
Men det gick fort över...och sedan var allt kul!
Det där hänger fortfarande kvar...konstigt!
Teckenstorlek

Nu är Malin i Australien och Fanny i Norge!

"Do what you love"!

1 kommentar:

  1. Kloka ord ffa de sista. Jag är lite reserverad till tatueringar sedan min syster som är läkare berättade att eftersom det är metall i tatueringarna så är det problem med magnetröntgen...Men foten är väl ett bra ställe
    Måste snart åka upp och se hur du har det. Den här veckan blir det inte men...
    Jättekram

    SvaraRadera