onsdag 25 augusti 2010

Onsdag ...

...igen!?!
Och jag fortsätter "bo in mej" i butiken...
Ärligt talat håller jag helst till i min verkstad!
Britt-Marie jobbade en dag förra veckan!
Hon är så himla produktiv...kolla bara!
Nu finns massor av fina smycken i tenntråd!
Förra veckan var vi på fotboll och kollade
GIFFARNA...dom vann och kan....
ev....slippa superettan nästa år! HOPPAS!!!
Helgen jobbade jag på grp.boendet, men på
lördag em. cyklade jag till kollo efter jobbet.
Där var det
surströmmingsfest!
Yamandú åt 5 st!
Jag har lärt upp honom bra!
Vi sov över där...undrar just om det var
sista natten för i år?
Nja...kanske det kan bli fler!
Har målat glas igen!
Va kul det var! Försöker jobba bort en massa
beställningar nu....änglaglas till Umeå och
älg-glas till Stockholm är klara att leverera!
Ibland blir man lite "hemmablind".
Bilden nedan...är en liten bit av
mitt målarförkläde!
Jag har inte tänkt på hur det blivit,
tar bara på det och målar!
Det kommer från Argentina och jag fick det
av min svägerska Laila för flera år sedan!
Hennes man Gerardo kommer från Argentina.
Har gjort fynd på Myrorna i veckan!
Gillar deras nya påsar skarpt!
Så har min galna dotter
kommit hem från Norge!
Meningen var att hon äntligen skulle få operera sitt
knä 9 sept. Men...idag fick hon veta att läkaren är sjuk!
Gissa hur galen hon blev då?

Huvva!!! Men det finns ett litet hopp att operationen
kan göras på ett annat sjukhus...bara vänta och se!
Det är nåt fel på min blogg!
Jag kan inte länka till tidningar eller radio &
texten ändrar storlek hursomhelst!
En sak ska jag berätta...
Jag krusar ingen dator! ICKE!!!
Vi får väl se om det kan ordna sej...
Det ska va lätt att blogga...annars kan det kvitta!!!
Dessutom måste vi hålla
***STÄNGT PÅ LÖRDAG!!!***
Ni vet...prioriteringar!
Vi ska fira en 20-åring i Stockholm!
Inte vem som helst utan Jonis, Yamis son!
Hipphipp!
(Jag undrar bara...hur stor kan texten bli...tro?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar