lördag 17 december 2011

Dagen idag...

...blev lååång!
Men kul!!!
Trots "ojuligt! väder, hade jag full fart hela dagen!
Avslutade med att skylta om i fönstret!
Jag har sprejat på lite fusksnö...för stämningens skull!
Kl. 19:45 kom jag hem. Hann precis fixa lite rökt lax, potatissallad & ett halvt glas vin innan " Så mycket bättre" började. Det är det enda program jag har försökt att inte missa. Eva Dahlgren är en av mina största favoriter, har nog de flesta av hennes skivor. Och Laleh förstås, som jag tycker är jättebegåvad! Men jag tycker att alla varit kul att se, i år också!
Yamis är i Stockholm för årets sista konsert, så jag ska bara ligga i soffan och äta chips, se på tv och vara heeelt TYST!!! 
Lääääänge....för jag är en nattuggla!
Det är inte han...men han jobbar på det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar