fredag 16 december 2011

En vecka kvar?

Liiiite julkänsla har jag...
Inne i butiken har jag gjort mitt bästa,
men var är snön? Trots att jag spelar julmusik och gör julpaket på längden och tvären, så får jag anstränga mej som tusan för att få "känslan"!
Plötsligt kommer den...sen försvinner den igen (snyft)!
Servetterna med tomtekören har också försvunnit snabbt...Sundsvall är ju en körstad!
Vid kassan brinner ett ljus med en söt tomtegubbe! Det är en så´n där fiffig med stift, som man trycker in i ljuset! Finns med en tomtegumma också!
Om någon önskar sig en bil i julklapp!!! Finns i flera färger och modeller! Man borde tänka lite på Jesusbarnet också. Dom här "snökulorna" har jag beställt hem för andra gången nu, men... 

...snöade det verkligen i Betlehem? Undrade min son, lite ironiskt. Jag sa att det nog var sandstorm...hihi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar