onsdag 11 januari 2012

Sol betyder inspiration!

Dom här veckorna när jag varit ensam hemma,(det finns ju dom som har solsemester)trodde jag att det skulle bli massor gjort. Ack vad jag bedrog mig! Ingen riktig inspiration har jag haft heller. Men...nu har pärlorna kommit fram! Och jag har bara låtit fantasin sätta gränsen!
  Kanske visar jag upp någonting...för det blev en del originella smycken. Kanske blir det en liten kollektion till butiken....framöver! Det får tiden utvisa! Känner att inspirationen är på väg...den kommer med ljuset!
 Det här är dagens sanning...jag har 5 par glasögon med olika styrka för att kunna hålla på med mitt skapande! Fattar inte vad som händer...är det möjligen åldern? Skulle tro det! Plötsligt hade jag 3 glasögon uppe på huvudknoppen...samtidigt! Fint!
*************
Idag har jag varit ledig och promenerat i solen, nu kommer snart den härligaste årstiden!
Imorgon jobbar jag ett konstigt pass...10-19:30! Och imorgon börjar Yamis långa resa hem....fredag den13:onde....är han hemma!
Myyysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar