tisdag 23 juni 2009

Härliga sommar!

Titta vad som hänt under
midsommarnatten!
Är inte världens bästa fotograf, men ni
kanske förstår känslan när man kommer
ut tidigt på midsommardagens morgon,
med en kopp nykokt kaffe och strosar omkring
barfota i en fuktig...mossig gräsmatta?
Vilken lycka det är att ha en liten täppa!
Pionerna börjar också spricka ut...
...men just nu är vi hemma i stan en stund
för att beställa varor till Almamia!
Denna vecka kommer vi att
få hem mer sylt och honung!
Saffransirop, Hallonläsk och mycket mera!
"Oktomasse" har vi väntat länge på..
men nu är dom på gång!
Och en massa kuliga vindsnurror!!
Dessutom håller jag på att knåpa ihop diverse
mobiler...m.m...
Kommer att finnas i butiken i slutet av veckan!
Kraaaam!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Kommer in imorgon onsdag med lite nytt! Och så ska jag ta med mina nya smyckespåsar som äntligen kom igår!! kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Nämen...nu ser jag ju att jag var en ganska bra fotograf! Frågan är om jag nu kan skicka en kommentar till mej själv?(hihi) Va bra att
    du fyller på i butiken Jennie,det blir fort tomt på dina hyllor! Kram Titti

    SvaraRadera