tisdag 2 juni 2009

Mamma

Den här fina boken fick jag av Fanny på morsdag!
( jag älskar skrivböcker och har massor till olika projekt)
Här är Fanny ute och kör båt på "Skallarna"...som ligger långt åt skogen.

Vi köper ofta fröpåsar när vi reser. För några år sedan var vi i Paraguay
och delade tydligen med oss till min mamma när vi kom hem! Hon kom med den
här krukan härom dan.Tänk om det funkar med meloner från Paraguay
på " la colonia"!!! Snacka om kulturkram!

Och här är min "världens bästa mamma"!
( undrar hur gammal på kortet...som Fanny kanske?)
Hon kommer att vara på Almamia på torsdag då vi är i Stockholm och
firar Jonathan ( Yamandus son) som tar studenten på Globen!
Hare bra!
( keep smiling)

1 kommentar:

  1. Hej Titti! Vad kul att Fanny förmedlade att jag ville få kontakt via facebook, med dig. Kanske du blir en facebookare om ett tag ;-). Det verkar nämligen svårare att få till en så fin blogg som du gjort!!!!!!! Kul!!
    Hoppas vi kan ses i "verkligheten" också så småningom. Men jag har ju 2 studenter och du en, så det tar väl ett tag...
    Kram, kram, kram, du finns i mitt hjärta!!! :-D
    Anna

    SvaraRadera