söndag 11 september 2011

11/9

10 år har gått väldigt fort! Men jag har faktiskt inget minne av vad jag gjorde när det hände...konstigt. Minns exakt när Palme blev skjuten.
Veckan har varit eländig när det gäller min astma, fy bubblan!
Det värsta är att jag blir så trött av allt hostande och all medicin...men nu börjar det bli bättre!
Har kommit igång med "hantverkandet" igen, så i helgen har det blivit en hel det stickande och broderande. Säkert därför jag känner mej piggare! Men imorse....då blev det inget gjort....då åkte "skämskudden" fram! Läskigt att se sig själv på tv, men helheten blev bra tycker jag. Så här skulle alla gudstjänster vara! Jag är jättestolt över Yamis, som lyckades med ett så stort projekt. Är faktiskt lite stolt över de texter jag fick bidra med, också. Och att det stod med i bild, när sångerna framfördes. Om någon råkat missa det jag pratar om...klicka på länken och tänk att man visade mässan i hela norden idag! Fantastiskt, tycker jag!

4 kommentarer:

  1. Jag såg faktiskt på Gudstjänsten i förmiddags på SVT, bara för att jag visste att ni skulle vara med! :) En jättefin mässa tycker jag, bra jobbat båda två! :)

    Kram från Malin :)

    SvaraRadera
  2. Värmer hjärtat att se och höra människor och kulturer förenas i musiken!
    Hälsa din käre Yamis!

    SvaraRadera
  3. Tyvärr var jag inte hemma i helgen, men sååå bra att du lagt det på bloggen. Bloggen är ju ungefär det enda jag hinner.
    Skit det där med astman.

    SvaraRadera
  4. Helt fantastiskt att fått vara med detta projekt. Tack båda två. Känns som "Dansa min älskling". Dessutom otroligt bra dansare och musiker. Kram på er. Gittan

    SvaraRadera