torsdag 22 september 2011

Kultur!

Förra helgen åkte Sundsvalls Kyrkokör till Stockholm för att sjunga och ha det trevligt! Det var en riktigt lyckad resa, där vi hann med det mesta! God mat & dryck på en härlig Italiensk restaurang...kolla in filmen på deras hemsida: http://www.dolcevita.nu/
Sång och fest med Danderyds kyrkokör! Fika på Kulturhusets tak-terass och ett varv (eller flera)Hötorgshallen!
Massor av skratt på den härliga Oscarsteatern till "Spamalot"!
Vi såg bra från balkongen...
...men vilka galningar!
                                                                                                    Foto: Mikael Bohlin
I höst firar Almamia "lilla scenen" 5 år!
Kolla in vilka fina tröjor Miriam & Yamis har. Och kolla väggen bakom! Det tog en stund för mej att fylla väggen med tidigare konserter...men alla fick inte plats. Inte konstigt att vi varit lite trötta ibland, tänkte jag när jag mindes alla konsertkvällar.
Men kul har vi haft!
Radio Västernorrland
sände direkt, en stund innan första konserten!
Här kan ni lyssna på hela programmet!

*************************
Imorgon tar jag bussen till Ö-vik, där Yamis och hans musikanter spelar in en cd. På söndag svänger vi in till Hampus & Mickis på hemvägen....kanske har dom hunnit plocka lite svamp till oss...jag har beställt lite (hihi)! I måndags gjorde jag en stökresa dit...och då fick jag med mig "trattisar" hem...dom har plockat massor av svamp i år...mums!
Trivs jättebra på mitt nya jobb, trots många förändringar så är det ett "glatt gäng"! Lite jobbigt är det att jobba dagtid måndag-fredag, men fördelarna är också många.
Vet inte när jag ska ha några "öppetdagar" i butiken ännu...
...men jag jobbar på det!
"Hade"!
(Som Fanny brukar säga.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar