måndag 5 september 2011

Kanske....

...börjar jag komma igång nu!
Minns inte när jag målade glas senast, men nu har jag längtat länge och det känns KUL! "Leker lite" för att komma igång och så här ser glasen ut när dom är halvfärdiga...men det är mycket kvar. Sedan MÅSTE jag göra mej av med lite dåligt samvete...dvs några beställningar som har väntat fööör länge. Tyvärr har jag svårt med beställningar när jag har mycket att göra...vill ju att det ska bli bra också.
Det är svårt under press!
När jag kom hem från jobbet idag hade Yamis redan tagit tåget söderut för ett jobb. På köksbordet låg en påse med äpplen och en lapp...kolla, vad gulligt! En person vi lärt känna via Almamia hade lämnat in den till "Lilla scenen"! Nu blir det äppelpaj, mums!
Här kommer lite information angående hösten på
"Almamia lilla scenen"
Vi har sålt biljetter som aldrig förr, det är fantastiskt!
***Tänk att vi firar 5 år!***
Vem trodde det, när vi började i ett hörn i butiken?

1 kommentar: