lördag 14 maj 2011

Hmmm....

Min plan var att tillbringa helgen på "La colonia", Yamis är i Stockholm, och jag valde att inte följa med. Nu spöregnar det! Men det är ganska mysigt och jag får helt enkelt tänka om...det blir nog målning som får gälla...och några nya lampor! Den här gjorde jag i veckan! Med hopp om en solig sommar!

Igår var det fredag den 13 maj! För 11 år sedan den 13/5, träffade jag Yamandú för första gången. Då hade vi ingen aning om framtiden...inte en tanke på att det skulle bli som det blev. 5 år senare skaffade vi en lägenhet i Sundsvall och flyttade ihop på riktigt! Det är ingen överdrift att säga att 13 maj ändrade vägen i livet för oss! Igår var jag på ett intressant möte som också kan förändra vägen för mej...i arbetslivet. Det ser väldigt spännande ut och jag berättar mer när jag vet...Igår fick vi fler anledningar att skåla för 13 maj... Sverige är i Vm-final! Jag skålade i päronkonjak, Xanté...som Yamis köpte dagen innan för att fira allt!!! Vem sa att 13 är ett "olycks-tal? Skål & puss Yamis!

3 kommentarer:

  1. Grattis till er båda!
    Vi firar 44-årig bröllopsdag i morgon.
    Hoppas på sol.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. oJ VAD KUL
    JÄTTEGRATTIS TILL ER BÅDA.
    Livet är bra spännande

    SvaraRadera
  3. TACK<3!!!Och GRATTIS till er också Kajsa! Jaaa, livet är GALET spännande ibland...och man måste komma ihåg att man har ett eget ansvar, över sitt eget liv. Allt går inte att styra, men oftast finns det val att göra... Och vi lever nuuu....Stor Kram till er!!!

    SvaraRadera