tisdag 3 maj 2011

Läget...

...är under kontroll! Var till en duktig sjukgymnast på skärtorsdagen som talade om att mina diskar var kass...men han visade mej några övningar som jag ska göra för att bygga upp en "korsett", herreguuud vilken träningsvärk jag fick (haha)! Dessutom väntar jag nu på en remiss till en personlig tränare på Helex! Kanonbra! Om någon undrar hur det går med vikten, så försöker jag nu hålla mina -10kg och satsar på att träna upp "korsetten" i första hand! Och, dra på trissor...jag hade tydligen magkatarr! Omeprazol var fantastiskt...illamåendet är så gott som borta!


Efter en jobbarhelg med cykelpremiär, (kallt som 17) så har jag varit ledig 2 dagar...och hemma!!! Så det har blivit städning och målning och beställningar gjorda...Snacka om skönt! På torsdag ska det finnas Förkylningshonung hemma igen...efterlängtad av många! Såå, läget är under kontroll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar