onsdag 11 maj 2011

Intensiva dagar!

Hockey-VM är UNDERBART!!! Men det tar på nerverna!


Tur att jag kunde hämta energi på kollo en stund på söndag och måndag! Det är verkligen en oas för oss och jag vill dit nuuu!******* Tisdag var vi på en jätteintressant föreläsning om något som heter Supported Employment! (SE) är ett samlingsnamn för en viss typ av arbetsrehabiliteringsinsatser för personer med funktionshinder. Jag kan verkligen inte släppa taget om psykiatrin, så är det! Den föreläsningen hölls på Murberget i Härnösand...och jag hann knappt hem förrän det var "time" för kören. Vi övar just nu in ett uruppförande....svååår musik i...12 stämmor! Det är inte klokt!!! (Så det passar väl mej!) Efter en "sovadålignatt", var det tufft att börja kl.8 imorse, men väl på jobbet kvicknar man till och det gick helt OK! Nu har jag förhoppningar om en "sovagottnatt"! Det händer mer grejer denna vecka...men imorgon är det Almamia som gäller! Och vi är i "semin"!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar