onsdag 1 juni 2011

Hurra!!!

Här kommer jag att börja jobba den 1:a augusti...och jag är jättelycklig! Träffade alla i kollektivet igår och det var en samling härliga människor! Det är en riktig utmaning, då det varit turbulens där på sistone, men då Lena, som varit med och byggt upp allt, får vara kvar när jag börjar så känns det bra! Vi ska göra det bästa av situationen!

I morgon hittar ni Malin på Almamia...och på lördag är mamma i butiken! Ännu gäller rabattkupongen och 30% i hela butiken! Dessutom har vi extraöppet 6 juni!
Nu måste jag skynda mej, ska följa med kören Samklang (Yamis kör) till Ungern några dagar! Tjohoooo, nu har jag flow, vill jag lova! Livet går upp...och ner...och upp....Så är det! Annars vore det ganska tråkigt, va? Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Grattis. Vad kul! Jag förstår nästan var du ska jobba, eller????
    Ha det bäst i Ungern. Kramar till dig och Yamis

    SvaraRadera