fredag 28 maj 2010

Hurra!

Åhh, vad jag är glad!
Vill ge alla mysiga kunder & vänner
en stooor kraaam!!
Att så många skulle vara med och fira
våra 4 år....är helt otroligt!
Vilken kick jag fått av er!!!

Inte nog med det...
Idag blev det klart med flytten
till lokalen intill! Hurra!
I mitten av juli börjar vi bära och kånka igen,
men sedan har jag flyttat färdigt...huvva!! (Hihi...)

Nu ska jag visa vad jag kom på
när vi skulle fixa till Fannys fest!

Jag hade sparat några stora kartongbitar,
som Yamis ville slänga gång på gång! (Icke!)
I festlokalen var det lite "färglöst",
så jag gjorde ett flaggspel!
Snabbt & enkelt!

Sax, limstift och olika presentpapper!
Och snöre att hänga upp flaggorna i!
Klart!
Man kan ju lägga ner mer tid och använda
"finare" papper men jag tog det som fanns!
Jag har sagt det förut...man ska
inte slänga det som kan användas igen!
Man kan t.o.m klistra på reklamblad som just nu
är fulla av vackra blommor & tårtor!
Nu hänger ett flaggspel ovanför disken!
Ingen bra bild men man ser principen. Att jag visar
det här beror på att många frågat hur jag gjort...
både unga och gamla.
I morgon är det sista REA-dagen och Britt-Marie jobbar
i butiken, men jag kan väl inte hålla mej därifrån ändå! See You!
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar