tisdag 18 maj 2010

Snabbt!

I helgen har min son fått jobba!
Här skrapar han, Mickis & Lullan bort
all gammal dålig färg på kollostugan,
sedan målade jag ett varv...Fiiiiint blir det!
Tack!
Sedan fixade han min dator...som var
proppad med virus!
Nu funkar allt perfekt, t.o.m internet
som tidigare "hoppade ur" så fort jag skulle
skicka iväg ett mejl eller kommentera en blogg!
och när jag skulle fixa med min egen blogg...
... det tog tid som 17!
Tyvärr hände en märklig grej...
Jag kan inte logga in på blogger???
Så nu lånar jag Yamis dator!
Han försöker supporta mej via telefon...
Hoppas han hittar lösningen snart!
Igår på "mindag" målade jag lampskärmar
av glatta livet, men dom är inte riktigt
klara än...

På kvällen hade vi genrep inför söndagens
konsert i GA-kyrkan!
Jättefin musik!
Sista konserten med Sundsvalls Madrigalkör
i den här "varianten". Till hösten bildas en ny
kyrkokör och Madrigalkören fortsätter
att vara en fristående kör med
mer blandad repertoar!
Nu ska jag jobba vidare!
Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar