torsdag 6 maj 2010

"Skylten"!

För att göra en lång historia kort...
"de ä mycke nu"!
Nog om detta!
Igår när vi strosade omkring på
stan en stund efter stängning, hamnade vi
i en butik som sålde pennor man kunde måla
på fönster med. Har haft liknande tidigare, men
bara vita & svarta! Då fick jag för mej...
...att jag skulle måla något i "skylten"!
Jag hade börjat plocka ur fönstret
men inte kommit på hur jag skulle göra.
Alltså....nu syns det inte så bra
för hur jag än gjorde speglade det sig!
Men det blev en "räv-varg" som jag målat
på det mesta under alla år!
Tyvärr blev jag inte riktigt nöjd, men den
får bli kvar ett tag...kul var det iaf.
Så hände en kul grej! Eftersom jag snart byter
till en lite större lokal intill, så blir den här ledig!
Drömmen för mej är att det kommer hit en
kreativ person...gärna en konstnär eller hantverkare!
Drömmen kan bli sann!
Nu håller jag tummarna, det kan bli riktigt bra!
En trevlig tjej kom in i butiken idag...och hon är
redan etablerad! Nu blir ni nyfikna, va?
Så fort jag vet ska ni också få veta!
Hoppas.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar