torsdag 20 maj 2010

Snyft!

Nu är det tur att jag har fått
hem så fina näsdukar till butiken...
Dels har det varit allergikänning vissa
dagar...men värst av allt är att det inte
funkar att logga in på bloggen från
just min dator! Snyft!
Allt annat funkar så fantastiskt bra...
och snabbt!!! Det är ett mysterium!
Vi har försökt fixa det via telefonen...men
jag måste nog försöka locka hit min son igen...snart!
Hampussss...kom hem till mamiii...nuuuu!!!
I butiken ramlar det in varor
titt som tätt...jag har fullt upp med att
ändra om så att allt får plats! Kul!
Jag törs nog lova att det finns presenter
till alla tillfällen snart!
Presentpåsar
med lite smått & gott, i cellofan
har det blivit en hel del av den här veckan!
Imorgon efter stängning planerar vi att
åka till La colonia och städa ordentligt i
stugan. Men...om det är fint väder...
blir det nog rensning i kryddlandet för mej!
Såg att det kommer persilja för 3:dje året,
det trodde jag inte! Just ja!!!
Jag har ju lagt krassefrön i blöt...dom
ska ner i en kruka...NU!
Good Night!

2 kommentarer:

  1. Oj vad jag längtar efter att komma till din butik NNNUUU. Hoppas du har ko-muggar kvar t ex

    SvaraRadera
  2. Du är sååå välkommen! Jag har köpt hem MASSOR av komuggar!!!See you soon!

    SvaraRadera