torsdag 29 juli 2010

Nya tider!

Ojojoj...vad jag har varit dålig
på att skriva i bloggen!!!
Men jag har massor av ursäkter, som...
Vädret...mest det fina!
Jobb 2 dgr/v på mitt "gamla jobb"...KUL!
Kolloliv...utan tv och dator...SKÖNT!
Butiksflytt...igen...KUL & JOBBIGT!
Besök av Yamis mor & moster...MYSIGT!
HÄRLIG dag med släkt i Stöde!
HÄRLIG dag i Ångermanland!
Och en massa sortering och stök...
Idag öppnade vi Almamia igen...
med massor av nya planer...eller nygamla planer!
Tyvärr var batterierna i kameran slut...men dom
är på laddning till imorgon...då ska jag fota!
Idag kom Yamis son, som är Hammarbyare!!!
Så vi avslutade dagen med att gå och se
matchen mot Giffarna! Giffarna spelade bra, men
missade målet massor av gånger!
Dom borde ha vunnit, men det blev 2-2!
Nu är jag dööötrött...så godnatt!
Dom där Hammarbysupportrarna var inte tysta
en sekund...fy bubblan va jobbigt. Hoppas jag
inte drömmer om deras enformiga ramsor...
Hemska tanke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar