fredag 30 juli 2010

Nytt!

Mitt minne är lite kort!
Tänkte anstränga mej och ta några
bra bilder från butiken idag!
Men dagen gick så fort...
plötsligt varklockan 15...och Yamandú kom för att
jobba sista timmarna! Själv skulle jag
till mitt andra jobb, (inom kommunpsykiatrin)
några timmar! Såååå....
...snabba bilder blev det!
Har tagit hem de fina
sy-skrinen i plåt igen!
Hur coola är dessa
cowboy-rader då?
Hur coola som helst, tycker jag!

Dress-up dolls!

Egentligen vet jag inte vad man ska
ha dessa små plåthundar till...
tänk om de är till julgranen...
Men ibland fastnar jag bara för något!
Kanske kan man göra smycken av dom?
Tänk, nu har jag loggat in på bloggen
två dagar i rad!
Kors i taket!

1 kommentar:

  1. Hej Titti!
    Kunde inte motstå de fina pappersdockorna. Köpte till min guldlockiga treåring som blev så glad så!
    Kram!

    SvaraRadera