måndag 5 juli 2010

Planen...

...är nu följande!
Almamia
tar lite
SEMESTER!
Vi tar lite ledigt samtidigt som vi flyttar!
Öppnar åter i slutet av juli!
Mer information kommer...
Nu gäller det att fundera & planera...
...bland blommor & blader!!!
Göra ritningar och skisser...äta rabarberpaj och
dricka kaffe & skrida till verket!
Vi låter vädret styra oss några dagar....skööönt!
Förutom imorgonkväll...
gissa vad vi gör då?
Tänk fotboll!
Vill ni ha kontakt med oss?
Mejla!
Nu packar jag cykelkorgen!
Chau!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med flytt nu. Och drick mycket gott kaffe och ät paj :)

    Jag var in till din man och köpte fina sommarpresenter till dagisfröknar.
    Dock tyckte jag att ert telefonnr till butiken såg lite "naket" ut på klisterlappen..bara 4 siffror. Det hade man väl bara 1918 :)
    //Anna

    SvaraRadera
  2. Tack...har gjort precis som du sa!!!
    Mycket paj!!
    Men, va tokigt med numret...har inte sett det förrän du sa det! 1918 tror jag att min morfars far hade tel.nr 5.....i sin lanthandel i Stöde! Men man fick väl lägga till orten, tror jag! Bussigt att du berättade!
    Harebra/ titti

    SvaraRadera