onsdag 8 september 2010

Atjoooo!!!!!

Konst & Musik
är så viktigt för att må bra!
Chagall är en av mina favoriter!
Fet Vitlök är också viktigt!
Idag har jag inte varit på topp...haft ont i
knoppen & kroppen flera dagar, trodde det
var stress! Men det var en dum förkylning!!!
Jag har ätit för lite vitlök
nu när vi varit borta så mycket...helt klart!
Men jag jobbar på det...nu!

*************************
Massor av musik blir det på
Almamis lilla scen i höst!
Imorgon finns program att hämta i butiken!
Ska lägga ut det på bloggen så fort jag hinner!
******************
Jag har börjat sjunga i en nybildad kör...
Sundsvalls Kyrkokör!
Hjälp!!! Klarar jag detta, tro?
Svårt...men hur härligt som helst...
Man måste koncentrera sej 100% , vilket innebär
att man inte kan tänka på någonting annat!
Lyssna på det här, som vi ska framföra
Alla helgons dag i GA-kyrkan!!!
En riktig utmaning för mej!

1 kommentar:

  1. Späänande att se vad du skrivit om vecka 49. Kan vi träffa dig nästa vecka? (Jag mailade)
    kram

    SvaraRadera