onsdag 1 september 2010

Smått & gott!

Nu blir det
"HÖST-RÖJ"
30%
på allt från
Dessutom...fler
röda lappar!
*****************************
Denna vecka har jag frossat i pärlor,
ståltråd, ull, lim, färger m.m
Jag plockar fram i butiken lite eftersom!
Dessutom har jag varit till min kiropraktor,
***som är toppen!***
Och min tandläkare, som är toppen!
Hon slog näven i bordet och sa att
jag måste prioritera tänderna...och nu är det gjort!
Tack! Jag behöver en spark i häcken ibland!
Teckenstorlek
I lördags firades Jonis med pompa & ståt!
Snart åker han till Uruguay!!!
Vi hade en mysig helg!
Och äntligen har det hänt!
Fanny opererade sitt knä idag,
i Uppsala!
Hon har ont som tusiken...men allt gick
finfint! Ärligt talat...så gjorde det inte så mycket
att hon inte blev opererad i Sundsvall!
Nu kom hon till en toppenklinik!
Imorgon kommer hon hem!
Fet Men imorgon åker vi till Uppsala!
*Jodå...jag hinner pussa på henne!*
Yamis ska vara med på ett konvent.
Fredagmorgon blir det tåg till Göteborg
och begravning. Inte helt oväntat..
Teckenstorlekmen ändå väldigt sorgligt!
Min mamma har inga syskon, det har inte
hennes kusin heller....så hon blir nästan som
min moster. Då kan man nästan säja att det
är min morbror som "gått bort"!
En äkta Göteborgare...men om somrarna
var han medelpading!
En sak har han lärt mej....
Man kan leva länge om man har
ett glatt humör!
Så nu har många kul "däruppe"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar