fredag 24 september 2010

Tjohoo!

Jag har kommit igång!
Det är så himla skönt när man
kan stryka saker allt eftersom...
Det har varit för mycket ett tag, igen!
Varvar beställningar med lite
"fritt skapande"!
Annars försvinner lusten,har jag märkt!
Nu har jag satt igång med att
måla ljusstakar i metall!
Har ett par damer som väntat länge på det!
Det är svårt med beställningar, jag vet att dom vill
ha mycket färg...men jag var bara tvungen att göra några
svarta först! Och idag när dom kom ut i butiken....
blev fyra till tre...det var kul!
Det kommer att bli fler!
Vi var duktiga ikväll!
Men det var svårt!
Tackade nej till en konsert med
Nordiska Kammarorkestern...
( Säkert toppenbra)
Vi ville slappa!!!
Vi måste helt enkelt slappa!
Skööööönt!!!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar