torsdag 16 september 2010

Musikmusik!!!

Förra lördagen tog jag semester!
Vi hade "kördag" kl.10-15. Kul & lärorikt!
16:00 hade vi bänkat oss i Stadshuset, Yamis & jag.
Nordiska Kammarorkestern!
Ojojoj...va dom är duktiga!
I pausen minglade vi och unnade oss ett glas rött!
Jag tror inte många förstår vilken grej det är
att lyssna till så fantastiska musiker...det är
alldeles för få yngre i publiken!
Jag ska ta med Hampus & Mickis i höst!
Hampus har varit med tidigare och älskade det!
Som meditation!
I tisdags började höstens program på
Almamias "lilla scen"!
Jag vilade från kören, då jag inte är
riktigt 100 i halsen....ännu...eller...nu är
det mest snörvligt och "nysigt"!
Så vi hjälptes åt på premiären istället!
Jag säjer bara det...
Lydia & Filip!!!
Dom var såååå himla duktiga och charmiga!

Lyssna och njuuut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar