måndag 31 januari 2011

Ärlighet!!

Det jag uppskattar mest
hos mina medmänniskor är just ärlighet!
Och den här låten är sååå.....jäkla bra!
Tyvärr så "krockade" lördagens mässa
med Helen Sjöholm, som var hemma i Sundsvall samma kväll!
Hade gärna lyssnat på henne också...men nu finns ju YouTube!!!
Så här skrev ST om mässan:
Igår åkte vi till Strömsund kl. 9:00 och kom hem kl. 00:30!
Det var en fin dag, men drygt att köra!
Idag har vi varit lediga!!!
Så vi tog det lugnt...fikade & kollade morgon-tv!
Yamis gjorde en god lunch...lax & grönsaker,
sedan tog jag en långpromenad och lyssnade på
Lotta Bromé...det gör jag ofta när jag är ledig!
Pustade ut på Kulturmagasinet och läste några
tidningar...eller magasin (fånigt namn)!
Sedan gjorde jag några halsband av material vi
köpte i Sydamerika! Skön dag!
Just det...GRATTIS FANNY!
Som har fått ett nytt jobb i Norge...på ett fint gym!
Passar perfekt till en som måste träna...om
omgivningen ska orka med! Hihi!
Pusss!

1 kommentar:

  1. En sån tur man har att man kan lyssna på You Tube på din blogg.
    Man blir så glad av att kunna följa dina öden och äventyr också
    Tusen tack

    SvaraRadera