fredag 19 februari 2010

Änglar!

Vad veckan har gått fort...igen!
Äntligen har jag blivit klar med tavlorna
jag påbörjade för flera veckor sedan
Men dom är ju så "våriga" och dom känslorna
försvann plötsligt när kylan och all snö kom!
Ordspråket älskar jag!
Klockrent, nu när "alla" är sökare...
Änglar och ljus
en fin kombination!
Och bra "gåbortpresent"!
Några få ljushjärtan finns kvar!
Med cellofan och en liten träskylt
blev det en billig liten present, 35kr!
Man kan skriva vad man vill, omedveten
om att jag hade en "röd tråd" idag...
så blevdet orden änglar finns!
Jag är ingen som läser en massa bloggar,
så när min vän Ulla tipsade mej om att själv
skaffa en...då visste jag inte vad det var!!!
(Ärligt talat....jag har svårt med all skit på nätet!)
Men när jag i somras började använda
datorn till mer än att betala räkningar,
då hittade jag några intressanta bloggare!
En av dom var Ulrica. Jag gillade verkligen
hennes sätt att skriva och berätta om sitt liv!
En människa, som du eller jag!
När jag "fick till" min blogg la jag hennes
som favorit och följt den regelbundet!
Men nu är chokladasken tom...
och det känns som om man förlorat
en nära vän.....märkligt!
När jag tänker efter så förstår jag nu
min röda tråd...

1 kommentar:

  1. Ja nu är är chokladasken tom, och man känner också en märklig tomhet... Förstår din röda tråd...

    SvaraRadera