tisdag 16 februari 2010

Imorgon börjar något nytt!
"Almamia lilla scenen"
är inne på 4:de året och ska stå
"på egna ben"! Vad tiden gått fort!
Det började bra!
Nina satt mitt i butiken...
Scenen snickrade brorsan (och jag)
ihop mycket senare!
Idag & ikväll har Yamis och jag
gått igenom åren....ojojoj...
Massor har hänt på Almamia!
Vi kommer att visa lite av det! Har hängt upp en
del på väggarna! Har också en "klippbok" med
massor av tidningsartiklar och resensioner!
Men vi har inte kunnat göra allt
utan stöd & hjälp från olika håll!
Ska berätta mer om det senare...men...
Tack till alla som hjälpt oss!
Blev inte riktigt färdig ikväll...jag fick väldigt
bråttom hem när jag hörde om Ferry på radion!
Men det är mest detaljer som saknas!
Det är ju inte OS varje dag!

1 kommentar:

  1. Tack för bra musik ikväll på lilla scenen!
    OS-bloggen som jag lovade:
    http://malinochmartina.bloggplatsen.se/
    Hälsningar Catrine

    SvaraRadera