söndag 21 februari 2010

Söndag!

Jag älskar söndagar!
Då är jag för det mesta ledig!!!
På sista tiden har jag inte hunnit med
det jag så väl behöver...att få skapa!
Men idag har jag tagit mej den friheteten!
Det har mest handlat om att slutföra sånt
som jag för länge sedan påbörjat...
Egentligen har jag helt andra projekt i
skallen...men det får bli senare!
Det har varit härligt att måla och lyssna
på radion....och kolla OS!
Inte så nöjd med måleriresultatet...
...men vägen dit!
Det finns inga ord för gårdagens
prestation av "längdkillarna"!
Det var det mest spännande
jag någonsin sett i längdåkning!
(Och jag har sett mycket, kan jag lova!)
Har haft känslan i kroppen hela dagen!
I morgon är en annan dag...
Tro om jag ska ställa klockan på 06:00?
Sverige - Finland
Huvva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar