söndag 28 februari 2010

Hälsan?

Vilken avslutning!
Det blev ett brons till av Johan Olsson!
5-milen är så perfekt när man samtidigt
vill jobba. Jag har målat och stickat...men
sista milen hetsåt jag vaniljglass med
lemoncurd! Supergott med kaffe till!
Åh, vad det blev spännande!
Tur att jag var ensam...som jag levde om!
Igår blev det också spännande
när André Myhrer fixade sitt brons!
Det hade jag aldrig vågat hoppas på, men
han är verkligen värd det!
Frågan är "hur blir det nu"?
Jag måste nog skickas på hälsohem och
"avprogrammeras"! Det är konstigt, men
att jag haft sena kvällar har gjort att jag somnat
snabbt och sovit hela natten, som en stock!
Det är ju ändå bättre än att vakna massor av ggr.
Nä...nu måste det bli en förändring av min
livsstil! Det finns ett bra ordspråk:
Var rädd om din kropp...
var skall du annars bo?
Jag har banne mej gömt att jag har en kropp!
Den är bara något jag släpar omkring på!
Jag ska leta fram Fannys julklapp till mej och
Yamandú! Der var en massa lappar med olika saker
vi skulle göra...massageolja och en bok med olika pajer!
Allt för att vi skulle må gott!
Dessutom köpte jag en dunk med nyttig
Aloe Vera...nu är det time!!!
Vart tog våra morgonpromenader vägen?

Idag tog Fanny sitt "pick&pack" och åkte
till Norge igen, jag skickade med lite fruktsallad
och annat...det är så dyrt med maten där!
Mormor hade gjort köttfärsbiffar, på beställning!
Sedan blev det en långpromenad för mej...sååå
jag är på G!

2 kommentarer:

  1. Du ska få krill av mig mamma.
    Det ær det bæsta vettu ;)

    SvaraRadera
  2. Tack va du är snäll! Omega 3, va? Och den med minst gift i? Haha! Var det så? Pusss!

    SvaraRadera