måndag 1 mars 2010

Ny vecka!

I morgon har vi konsert
på "lilla scenen" igen!
Några biljetter kl.18:30
finns kvar... Vågar lova
en fantastisk kväll!
I dag har jag invigt den
nya kassaapparaten!
Hade lite kurs med mej själv
igår, och innan klockan slagit
11 idag hade jag min första kund!
Tur att hon inte hade bråttom, för
jag hann inte öva nå´t innan hon kom.
Men det gick fint...hela dagen...utom
när sista kunden skulle få 25% rabatt
på skorpor (ett erbjudande vi har nu!)
Hade gjort det flera ggr, men det slog
slint. Jag var väl trött i skallen, för
sedan fattade jag vad felet var!
Övning ger färdighet!

1 kommentar:

  1. Ni får säkert en trevlig kväll. Själv ska jag jobba, det blir nog bra det också.

    Kul med alla guld under Os,man blir uppiggad av att se dom duktiga idrottsmännen. Fast man måste ta egna promenader också, ger också energi.
    Ha det gott. //Lissen

    SvaraRadera