måndag 8 mars 2010

8 Mars!

Åååå tjejer...ååå tjejer...
Vi måste höja våra röster för att höras!!!
Vet inte hur gammal jag var när jag bar det
här linnet...men det var nog innan jag började
i skolan....slutet av 60-talet kanske!
Är glad att jag inte är en "släng-människa",
ska banne mej rama in det och sätta upp på väggen!
Internationella Kvinnodagen behövs!
Tyvärr!
Jag är så lycklig idag...för dagen
till ära har min rygg blivit "knäckt"
Ska tillbaka på onsdag...blir perfekt!
Men jag njuter redan av mindre ont!
När jag bara vill "pyssla lite" brukar
det kunna bli lite kort som man kan sätta på paket.
Det är perfekt att göra mellan kunderna, lätt att
avbryta och sedan fortsätta...svårare med glasmålning!
Kannan är nu bränd och finns
i butiken, blev ganska nöjd!
Kul att testa olika färgkombinationer!

Väntade hem en massa paket
idag...men inte då! Hoppas på morgondagen!
Hejhopp!
Härligt med vårluften, va?
Snart är det påsk!

3 kommentarer:

  1. Hej mammi!

    Jag saknar dig super mycket!

    Natti.

    SvaraRadera
  2. Åhhh! Det var faktiskt skönt att höra! Snart kommer jag och pussar på dej!

    SvaraRadera
  3. Titti!
    Vilka härliga ideér du förverkligar!
    Var inom och hämtade biljetter idag. Såg både dina fina äggkoppar och den underbara tekannan
    plus en massa annan "godis".
    Ses nästa vecka!

    SvaraRadera