torsdag 4 mars 2010

Aj!

Fy 17 vad jag har ont i ryggen!
Man kan bli galen av smärta...värst är
det när jag ska sova. Känner mej som
"Prinsessan på ärten"!
Vouge UK
Men jag är ganska van...
egentligen för van. När man haft ont
många år, (ca.20) utan att få hjälp så
blir det en del av livet. Helt galet, men
jag "glömmer" att jag hittat min "räddare"!
För ca 7 år sedan fick jag mitt
värsta ryggskott...kunde inte röra mej alls!
På vårdcentralen där jag gått i alla år fanns
den dagen en stafettläkare. Jag kom inte upp
på britsen ens..ajajaj! Jag frågade om han tyckte
jag skulle gå till en kiropraktor. Jaa, sa han!
DET BLEV EN VÄNDPUNKT!
Var sjukskriven 1 månad, och hittade till sist
Porshage, min kiropraktor!
Dit går jag nu med jämna mellanrum!
Efter alla år hade jag glömt hur det var
att vara smärtfri! Vilken grej!
Men tänk att jag nu gått flera månader och
klagat över min sömn, jag har glömt min kropp
och trott att det bara sitter i min knopp!
Det är ju ryggen som skriker!
Flera av mina diskar "ploppar" ut åt olika håll,
t.o.m inåt magen så jag får "smärtpunkter"!
Men på måndagmorgon ska
det "ploppas" tillbaka"!
Tjohooooo!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar