tisdag 30 mars 2010

Ikväll!

Ikväll på
"Lilla scenen"!
Jättekul idé !
Funkar det bra hoppas jag på repris!
Missar tyvärr detta pga "magsjukevarning"!
Mådde som en "Mupp" imorse med huvudvärk...o.s.v...
Tror att jag sovit bort det hela nu, men risken att smitta
andra finns ju! Yamis har jobbat i butiken, TACK mi amor!
Läste nyligen att forskare upptäckt att om man har
blodgrupp 0 (noll), drabbas man lättare av magsjuka!
Gissa om jag är en nolla? Yes!
Vissa andra blodgrupper "åker aldrig dit"...lyckisar!
Jag har faktiskt undrat varför, nu vet jag!
Men liiite orättvist är det....urk!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Butiken var full av kunder, när jag var inom idag, och din hulde man och make skötte om oss med glans!

    SvaraRadera
  2. En annan är B RH negativ och råkar aldrig ut för vare sig magsjuka eller förkylningar. Nu har jag stuckit ut hakan, åker säkert dit snart. Glad påsk på er båda. Kram Gittan

    SvaraRadera
  3. Tack! Jaa, han jobbade på bra gubben min!:)
    Jag vet inte vad för "släng" jag fick! Sov ett par timmar och kände mej OK på em. Men det är INTE kul att må illa...särskilt när eländet inte vill komma ut.BLÄ! Men nu är det finfint!
    Glad Påsk till er! Och Gittan..."ta i trä"!;)
    Kram!

    SvaraRadera