lördag 27 februari 2010

Os & Romanser!

***Guuuuuld igen!***
Snacka om spänning! Vilka tjejer!
Jag var tvungen att vara vaken till
klockan 03:30....men det var det värt!
Den här söta tjejen kommer från Uruguay!
Hennes mamma är pianist & pappa tenor.
Dom hade en konsert på Kyrkans Hus idag
tillsammans med Yamandú, och jag fick
äran att vara tillsammans med lilla "Iza"!
Det kanske ser lite mörkt ut...
(vet inte varför det blir såhär?)
Men jag tror det funkar om man trycker
på play! Tror att dom luringarna har
planer på en liten turné i Uruguay nästa vinter!!!


Efter den här konserten åkte
alla vidare till Uppsala för nästa konsert kl.21!
Men inte jag...för igår kväll kom Fanny hem
från Trondheim! Vi gick istället på restaurang
och hade det myyyysigt! I morgon åker hon
tillbaka för att fortsätta jobba....snart tänker
jag ta en tur och kolla hur dom har det i
det vackra Norge! Släpar nog med mej
Yamandú...han behöver lite semester snart!
Behöver jag också efter alla nätter med sport!
Jag är grå i fejset och har svarta ringar under ögonen!
Snyggt!
Synd att curlingkillarna missade sin medalj,
dom var oväntat duktiga!
Imorgon...5-milen!!!!!
Zzzzzz....

2 kommentarer:

  1. Nedrans att vi inte kunde gå på konserten. Vi var i Bispgården och dansade. Vi har haft en nattgäst i två nätter som skulle calla där. Katten Wilma fick en nattkompis. Vilken tur att ingen av oss är intresserade av sport så det blir inget TV-tittande för oss. Kram på er
    Gittan

    SvaraRadera
  2. Ja, men nu fick ni ett litet smakprov iaf.
    Det blev en uppskattad konsert, kul!
    Tänk att det finns människor som inte tittar eller lyssnar på sport(hihi).... Men ni rör ju på er som om ni vore värsta sportfånarna, det kan man inte säja om mej!Så vi "väger väl upp allt åt varandra"! Kramis!

    SvaraRadera