fredag 19 november 2010

Fredagsmyyys!

Het tomatsoppa med massor av vitlök och
lätt cremefraiche....sparris, skinka, chips
gorgonzolaost & 1 glas rött!
Idag vill jag äta mycket och gott!
Sååå...då gör jag det!
Kollar på Idol...men "karln" som ska sjunga först
väljer fel låt! Så här ska det låta...
...en fredag som denna!
Så jag kollar Youtube istället!
Nu kommer julen smygande till Almamia!
Var sak har sin tid...
semlor bör bannlysas nu!
Vi har istället fyllt på med
tunnbröd doppat i choklad med smak av
pepparkaka eller apelsin!
Det är rätt i tiden!
Punkt.

1 kommentar:

  1. Hej Titti!
    Grattis till viktminskningen!Strongt!
    Men,Du glömmer väl inte Samklangs julfest den 8 De? Du kan ju alltid äta en liten portion med gröt,och inte ta av alla kaksorterna!
    Jag vet hur svårt det kan vara.
    Hoppas Yamandú tagit hem en inbjudan till Dig.Läs den! Man ska ju ha en julklapp med sig+ pengar till auktionen.
    Syns senast onsdagkväll i kyrkan, förmodar jag
    Kram Ingrid

    SvaraRadera